Wednesday, March 19, 2014

I'm tired of everything now... everything. Macam semua tengah sepak terajang aku. Pelajaran, financial, putus cinta, result... macam mana aku nak hidup? Ya Allah bagi aku kekuatan. Aku tak larat nak hadap semua ni sorang sorang. I'm universal, i can cope with anybody shits, but why can't you put up with my shits? Aku cuma nak sorang yang aku boleh sayang. aku tak mintak banyak, even selama ni aku tak pernah mengadu masalah aku dekat boyfriend aku. aku cuma nak dengar suara dia je. cakap dengan aku pasal perkara perkara random.. Dengar suara pun nak banyak aku kekuatan. sekarang dia dah pergi tinggalkan aku. kecewanya Allah je tau. remuk. hancur. berderai. Dengan sape aku nak cakap lagi? Dengan parents? Dah tentu kena balik-- paling tidak pun aku risaukan hati perut dorang so buat apa aku cerita? apa point dia? Aku tak sangka apa yang dia cakap dekat aku malam tu. Selama ni, takde yang nak kat aku sebab sayang. semua ada sebab lain. Aku sedih tapi aku tahu Allah ada. lepas tu kenapa semua ni harus jadi masa aku nak midterm? tu yang aku ralat sangat. aku macam lost sangat masa jawab exam. Kalau aku cerita dekat kawan kawan pun masalah, dorang takkan faham selagi dorang takda kat tempat aku. korang faham kan?

satu lagi, aku tahu aku kasar, garang apa semua. orang tak suka. tapi aku nak buat macam mana that's just me. I've been taught to be like that. that's my surrounding. aku pun taknak sakitkan hati sapa sapa. so biar aku teruskan hidup aku sorang sorang, macam selalu.. aku saja buat orang benci aku, biarlah orang benci dulu, aku memang taknak sapa sapa dekat dengan aku as I KNOW SOONER OR LATER that person will go away from me. macam ex boyfriend aku juga. aku ni loser, i just need a right person who will bring the best in me. aku ni nampak je ganas tapi manjanya...... tuhan je tau hehehehehehehehe. jack diri sendiri ke Nina oii? hahahahahahahaha. kalau aku tak kasar, lelaki dekat lepas tu aku pun suka bila aku suka aku layan bila aku layan aku rasa "fuck kenapa aku layan?" pelikkan? aku tak layan orang tu or buat dia tak suka dekat aku sebab aku tahu ada perempuan yang lebih baik dari aku deserve dia. Tuhan tu adil. lagipun aku taknak bermusuh dengan sape sape. tapi itulah dia.  sebenarnya tahulah korang, tak semua orang perfect.. mungkin aku nampak kasar tapi manja hati tisu. perempuan lain lembut tapi belen. cane tu? aku kasar at least aku tunjuk diri aku. aku tak sembunyi apa apa, aku terima orang baik buruk dia macam mana. tapi bila jadi macamni aku rasa takde peluang dah nak bagi kat orang. Kita lahir pun atas kasih sayang. kenapa kita nak buat orang lain macam takde hati & perasaan? fikirlah kalau satu hari kita kena benda yang kita taknak, baru tahu.

aku letih nak fikir macam macam. yang still kekal dengan aku, sayang aku betul betul cuma parents and kawan kawan lama dari zaman sekolah besar sesama.... aku rindu dorang. dorang la yang aku message bila aku sedih. tapi aku tak pernah bagitau dorang just tanya khabar je, chat chat biasa. aku bagitau sini sebab diorang ni takde twitter, ada pun tapi phone hilang lepastu beli phone cikai. apa punya loser la kawan aku ni. ada yang ada phone canggih tapi selalu dekat insta and wechat je. maklumlah hotstuff.... ada yang ada boyfriend happily kat twitter hari hari aku rasa em nak starlight je dahi tu. HAHAHAHAHAHAHA sumpah rindu habes kat dorang. if only kita boleh lepak macam dulu, habeskan duit, jadi loser sesama.... kan best? :')

hmm assignment aku ni pun nak halfway habes. penat jah oiii nak siapkan. blank otak nak buat business plan ni, kadang kadang rasa palat. pasal apalah aku amik course susah nak mampos macamni. fuck.dahlah course ni mahal dengan maintainance hidup kat kl macam sial. terpaksa buat side income. sedih do hidup ceni. takde sape faham, tahu kepala sendiri je-- aku tak mengadu apa apa, nampak happy tak semestinya aku takde masalah.  hmmmm sedih oiiii nak cry an ocean rasanya. hmm  ayyyy aku emo do malam ni taktau nape, rasanya tak tertahan dah. rasa macam jatuh ditimpa tangga.... :'( :'( :'( apa apapun aku harap semua ok, followers sihat sejahtera. sorry lama tak update. takde masa free. aku tau aku best, kelakar and emotional apa semua. aku tahu, aku tahu. maseh! hahahahahah damn jack diri sendiri lagi... hm okaylah bye semua, babiii and have a good one. jangan jadi loser macam gua. Assalamualaikum.







let's count stalker, you're the