Thursday, October 24, 2013

Things are going just fine

Hello sayangku sekalian, we meet again. Alhamdulilah, dah nak habis semester 1 dah :) time flies so fast. I do not really realize that I'm really near to final.. I would like to thank to my friends, Arina, Tieya & Adillah for be there for me whenever i needed them. I have no one here, far from family.. nak cope dengan keadaan baru memang susah untuk aku, anak bongsu. Ya, aku memang bukan budak yang berdikari macam korang korang & korang. Dalam banyak banyak orang yang aku cerita yang aku tak boleh cope dekat sini, cuma Arina, Tieya & Adillah je faham. Kira dorang ni memang laughing gas aku kat sini, life aku.... Mental breakdowns aku jangan cakaplah dekat sini, selalu sangat. tapi alhamdulilah, dah nak habis semester, kitaorang tak pernah gaduh apa apa semua harap kekal sampai habis diploma and sampai bebila. I love you guys.


Hmm, assignment tinggal satu je lagi. sport science punya assignment. Boleh hantar masa final nanti hahaha um yeah tadi buat quiz account, aku dah buat banyak kali dah benda yang sama still salah jugak, kick in information semua betul cuma kira salah so tak balance ah statement of comprehensive income & statement of position..... aku menangis dalam lif sebab rasa bangang sangat hahaha that was first time nangis sebab tak dapat jawab, spm pun tak macam ni but then again, Arina & Tieya were there for me thank you again guys. I can say, i am satisfied with my business carry marks. Thank you Sir Firdaus, thank you for being so patient with us. :)

I WENT TO GYM AND THERE ARE A LOT OF HOTNESS IN THERE O M G. HAHAHAHA it was cool and i'm sure as hell that i'm gonna go back, and do it regularly yay haha sexy body come to mama okay? hehehehehehehe but still failed in managing diet. I can't say no to good food :(


let's count stalker, you're the