Saturday, October 19, 2013

Malam ni.

Malam ni..... bosankan? tak ada apa yang menarik. Selalunya, malam malam macam ni aku bual bual dengan buah hati. Dulu keraplah, sekarang kurang dah. Taktau nak buat apa, nak belajar... takda mood kot. Banyaknya benda nak kena fikir, masa masa macam nilah aku perlukan orang untuk bercakap. Bukan nak bercerita masalah aku, cuma nak bagi aku gelak je. boyfriend, isn't someone he was before.... he changed a lot dah :/ sayang dah jarang reload nak call or message aku macam dedulu. Yes, kalau korang tanya aku, aku tengah melalui saat saat tak best, ya memang sekarang is the unhappiest times of my life. Tapi tak apalah, if I'm not the person that cause him happiness than it's okay.

PROBLEMS ;

First - MARA, macam mana aku nak settle kan mara ni.
Second - Nak confront dengan Miss Zuriati pasal haritu.
Third - Nak jumpa dengan Sir Firdaus.
Fourth - Study untuk final.

aku ni bukanlah orang yang senang 'hide' emosi aku, memang aku suka tunjuk sebab susah aku nak kawal tapi bila orang tanya "kenapa? ada masalah ke?" pulak, susah aku nak cerita. Pelik pelik... Aku ni lone ranger, most of the time, aku jarang bersosial dengan orang, if I want to talk to someone so bad, you must be damn special. So, esok nak settlekan, hal second and third, Isnin nak settlekan hal first. fourth tu..... tunggu study weeklah :b



let's count stalker, you're the